reklama

Že vraj v zdravej rodine homosexuál nevyrastie...

Reagujem na rozhovor Karola Sudora so šéfom občianskeho združenia Pastor Bonus Marekom Nikolovom. Niektoré jeho názory ma až zdvihli zo stoličky. Pre tú bohorovnosť, ktorú cítiť pri ich vyslovovaní. Najmä keď opakovane tvrdil, že v zdravej rodine homosexuál nevyrastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (124)

Aj ja som proti registrovaným partnerstvám pre osoby rovnakého pohlavia. Proti zrovnoprávňovaniu súžitia ženy a muža v manželstve a súžitia homosexuálnych párov. Alebo proti tomu, aby si homosexuálne páry mohli adoptovať deti. To však neznamená, že by som bol proti homosexuálom osobne a patologicky vysadený. Že by som človeka a jeho korene hodnotil podľa jeho sexuálnej orientácie. Že by som mal blízko k fanatikovi, ktorý druhého dokáže (či chce) zraniť len preto, lebo ten druhý je iný. Človek je človekom s veľkým „Č“ v prvom rade nie pre to, že ho priťahujú muži alebo ženy. Alebo pre to, aký je. Pre to, čo vie. Pre to, ako sa správa k druhým. Pre mnohé iné veci.Čo je však najdôležitejšie, dôstojnosť každého človeka by mala byť rešpektovaná bez ohľadu na to, či je homosexuál alebo heterosexuál.Aj preto ma zo stoličky zdvihli bohorovné konštatovania pána Nikolova, že v zdravej rodine homosexuál nevyrastie, ale len v rodine disfunkčnej, v ktorej je nedostatok lásky. Že jedným z faktorov môže byť aj sexuálne zneužitie či sklamanie v láske.Ale späť najmä k tomu konštatovaniu pána Nikolova, že v zdravej rodine homosexuál nevyrastie. Už dávno som sa nestretol s výrokom, ktorý by urazil toľkých ľudí. Nielen homosexuálov, ale aj ich rodiny. Nehnevajte sa, ale je to do neba volajúca hlúposť, ktorá z vašich úst vyšla, pán Nikolov. Hlúposť vyslovená bez štipky pokory, bez štipky úcty. Poznáte nejakého homosexuála? Poznáte ich rodiny? Vy si dovolíte tvrdiť, že všetky tieto rodiny sú disharmonické, disfunkčné? Že tie deti akože porodili ich mamy bez citu? Že tým deťom v detstve nikdy rodičia neprejavili lásku? Nehanbím sa za svoj názor, že som proti registrovaným partnerstvám či proti tomu, aby si homosexuálne páry adoptovali deti. Ale takú hovadinu, akú vyslovil pán Nikolov, by som v živote z úst nevypustil. Už len z rešpektovania dôstojnosti druhých ľudí. A z úcty k nim...

Jozef Fandel

Jozef Fandel

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Obyčajný človek Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu