reklama

Belasé šialenstvo

Nehovorím, že som sa na blížiaci sa exhibičný (nie súťažný!) hokejový zápas medzi Slovanom Bratislava a klubom z NHL Tampa Bay Lightning chystal. Možno aj preto, lebo som tušil, že belasí s cenou za lístky uletia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Stalo sa. Belasí nielenže uleteli. To je slabé slovo. Oni v nenažratosti vytiahli ceny na slovenské pomery do úplne bláznivých rozmerov. Totiž aj keby išlo o oficiálny súťažný zápas v rámci NHL, lístky mali byť výrazne lacnejšie ako dva až šesťtisíc korún za jeden. Alebo je normálne, aby stál lístok v Amerike na NHL menej ako tu? Na starom slovanistickom štadióne?V novembri minulého roku som si v New Yorku splnil chlapčenský sen, videl som na vlastné oči zápas NHL. Logicky sa núkalo zastaviť sa v Madison Square Garden pozrieť jazdcov na čele s Jágrom. Aj sme tak urobili. V ten večer v slávnej Madison Square Garden privítali New York Rangers Washington Capitols. Rad ľudí čakajúcich na lístky nebol dlhý, postavil som sa aj ja. A dočkal som sa. Lístky som kúpil asi do desiateho, boli sme za bránkou. Za dva som pritom zaplatil okolo 194 dolárov. Takže jeden ani nie za 100 amerických dolárov. V slávnej Madison! A pokiaľ si pamätám, ani tie najdrahšie lístky (tým myslím lístky v predaji, nie vo VIP lóžach) nestáli viac ako dve stovky dolárov.Nebudem sa tu detailne rozpisovať o kvalite zápasu, či o jeho atmosfére. Kvalita nebola nijako slávna, ako sa hovorí „ na zadok“ ma zápas neposadil. Atmosféra na štadióne už bola o niečom inom. Raz zažiť sa to určite oplatí. Ale opakovane by sa mi to zdalo byť už príliš veľkým luxusom. A to isté mi hovorili aj americkí priatelia. Čo by ale potom tí priatelia spoza veľkej mláky povedali na avizované bratislavské ceny na Tampu?

Jozef Fandel

Jozef Fandel

Bloger 
  • Počet článkov:  110
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Obyčajný človek Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu